Monday, November 15, 2010

Me. Myself. I ;) [Part 1]

Salamm ~ i mentioned on my profile lil bit bout myself, let me proceed it yah ? ;P
Nama aku yg seperti mana tertulis di ic was Muhammad Haziq Bin Abu Bakar, aku merengek menangis mengenal dunia ni pada 21 May 1991 di atas salah satu katil di Hospital Kluang, yah im "Kluangman" jeng jeng jeng  he he ~ hmmm , aku hidup secara nomad (hidup berpindah randah), then when i was about 3 years of age, i moved to Kelantan, sedar tak sedar, 8 tahun aku tinggal di sana, tapii up till now, aku tetap takleh makan budu, he he, mungkin kesan dari bertekakkan orang johor kot, hee ~ pengalaman di sana merupakan antara pengalaman and kenangan terawal yang tak mugkin dapat aku lupakan, so aku akan spend alot time here, teruskan membaca kalau bersedia untuk menyakitkan mata, he he ~hmm Faris, Amir, Hanif and Qudus were my 1st, 2nd, 3rd and 4th B-f-f, FYI, aku ketua kelas diorang dari darjah satu smpai ke darjah 3, i was quite playful, kat sana gaklah, for the first time and perhaps d last time, seluar aku dilucutkan hasil kerja diorang di dalam kelas, oh hell yeah ~ what goes it comes around, diorang dah mendapat balasan y sama LOL hee ~ for the first time jugak, aku tak lagi jadi ketua darjah diorang mase darjah 4, Aku dan Qudus lulus ujian PTS, and kitorang langkau ke darjah 5, papepun kitorang tetap close, rehat merupakan mase y plg dtggu tggu, sbb mase uuh la kitorang dapat bermesraan bermanjean bersama, auww auww ~ he he ~ awal tahun tu semasa aku berada di darjah 5 tu, aku diberitahu oleh mama yang kitorang akan berpindah di tempat asal parents aku di batu pahat, oh gosh, mase tulah aku baru faham perasaan terpaksa meninggalkan sesuatu, mase tu jugaklah yang aku tahu, aku niyh quite 'gembeng' orangnyaa, he he, setiap hari selepas sekolah, aku akan menangis macam tiada lagi hari esok, he he ;D , has been fated un, walau jauh mana aku cube elak dari "hari" tu, "hari" tu tetap datang jugak, hari terakhir aku di sekolah SKKK1, hari terakhir aku sebagai rakyat Kelantan, aku tak pernah rasa sesedih tu, sesebak hari tu, bersalaman dengan my best 4 there tuk wat kali terakhir, berpesan pada diri masing masing, hmm even kitorang mase uuh masih mentah tuk mgenal erti persahaban, we feel that, we are gonna miss each other very much, and aku tahu tulah erti "Persahabatan", my mom fetch me kat sekolah, sejurus aku masuk kereta "i told my mom that, i dont want to leave Kelantan, i dont want to leave my friends there" dengan suara yang bercampur tangisan hmm wuu ~ :( , that day has passed hmm aku terus belajar mengenal erti kepayahan, kesusahan, kegembiraan kehidupan di Batu Pahat , ermmmm, tuk bercerita secara terperinci kisah aku di sana, aku tak pasti samada aku dapat habiskan cerita ni walaupun selama 3 bulan tanpa henti, he he ;) , terlampau byk tuk diceritakan, hmm the most sad part is, aku dah terlost contact ngan diorang, oh gosh, had no idea how to contact themm. if i had a chance to contact them, i want to tell them that "kawe rindhu sangakk kat demoo" :')


Will be continued . . . . [Part 2] :)

No comments:

Post a Comment