Thursday, December 9, 2010

Jatuhnya E g o seorang lelaki (:

Assalammualaikumm ~ hey heyy (;~ Ego dan lelaki umpama perempuan dengan handbag mereka, takleh dipisahkan, ramai daripada kami kaum adam yang pertikaikan yang kaum lelaki got less ego rather than kaum perempuan, hakikatnya i agree to d other party yang cakap lelaki lebih ego err err btw guys, ego ialah senjata utama lelaki, hee (:~

Last weekend, i had spent a very wonderful meaningful three days, bersama si "Dia" dan hero serta heroin yang aku yang lain hee ~ she just furthered her study kat poli pd, during her 1st weekend there, i had given a chance, tuk culik dya dari penjara poli pd tersebut, dan aku berjayaaa seludup dya keluar, he he he (ketawa jahat), erm then i bring them all including "her" to my place kat melacca hee ~ di sinilah bermulanya segalanya hee :) , Emmm, korang dapat bayangkan kan ape perasaannya ble kte dapat berpimpin tangan dengan si 'dia' ke sana ke sini ke situ ke timur ke barat dari pagi ke petang ke malam, its like korang tengah memakai seutas rantai yang paling mahal kat dunia nyhh dan dibawa ke serata tempat yang korang pergi, korang tahu kan perasaan aku cmner time uuh ? yaw i own dis world, hee ~ bagi mereka yang tahu kisah antara aku dan "dia" mesti tahu betapa likunya perjalanan cinta kitorang, betapa lamanya aku tggu dya, cuba dapatkan dya, yakinkan dya, how much i need her, berapa kali aku cube beritahu dya yang aku sentiasa ade kat depan mate dya, ermm luck is not on my side wat mase uuh mungkin, aku cube dan cube, Dicember 4 2010 was my day :') ermm somewhere inside Mahkota Parade, she gave me something, i named him "Momo" and she said, "awaq orang punya sekarangg" erm sorryyyyy awaqqq, orang memang dilahirkan agak lampi tuk react kepada sesuatu situasi, atau blur pada kebanyakan mase, haishh =,=" , aku umpama distunned oleh vangeful spirit (one of dota heroes), aku tadapat nk bgy respon pape, atau membalas ape2, walaupun sebenarnya i was the happiest mankind on d earth mase uuh, aku terlampau teruja, terlampau terkejut, sangat bersyukur, sangat berterima kasih dan macam2 sangat yang lain, sorrryyy, orang harap awaqq faham orang niyh macam manaa, hee ~ L o v e Y o u awaqqQQ :)

hmmm, LUCKILY malam terakhir sebelum aku terpaksa pulangkan dya blk, badan dya ttbe panas, aku diberitahu yang dya demam, hmm aku nie bukan seorang lelaki yang romantik, aku bukan seorang lelaki yang penuh ngan kejutan, atau sukar diramal, aku bukan seorang lelaki yang mudah membuat perempuan berkata "WOW !~ Terharunyaa" hee ~ aku ni seorang lelaki yang membosankann he he, she may be the unluckiest woman in d world by having me as her boyfie hee ~sorryyy and terima kasehh awaqqqQ sbb besabar ngan orangg he he ~ hmmm, malam uuh, aku diberi peluang buat julung kali nya tuk menjaga dyaa, okee, aku tak pernah wat semua uuh sebelum niyh, pretty challenging buat seseorang macam aku yang even tak rety membasuh baju, menggosok baju dan bermacam perkara lain yang aku sepatutnya dah tahu, even bile aku dmm pun mama aku yang akan sediakan ubatnyaa, m a n j e e ? yaww itulah akuu, hee hee ~ indah sangatttt malam uuh, aku berpeluang tuk memangku dya, melihat dia tidur dengan jarak yang dekat, belai semasa dia tidur, ouh missed that momentt hee ~ aku tade wat ppe yang menakjubkan pun mlm uuh, tapi atleast aku harap dya dah tahu sekarang, aku mampu menjaga dya and ill give u my best shot (:

Esoknya, aku terpaksa pulangkan dya semula ke penjara poli PD, oh okeee guys, aku seseorang yang sangat ego pada asalnya, mase dah kat poli, dah dekat tempat tuk turunkan, ttbe terase sedihh sangatttt nak meninggalkan dya nk lepaskan tangan dya, orang sebak dan terharu sangat awaqQ time uuh, awaq dah bgy orang peluang yang selama nyh orang cube dapatkan, orang janji, orang akan gunekan peluang yang orang dapat kali nyh sebaiknyaa, insyallah ~ hmm, i tried so many times there to push myself not to cry, bermacam macam cara aku dah wat,  gi basuh muke, saiko dya, try to cheer myself up, aku dah cube buat macam macam perkara bodoh tuk mengubah sausana, aku even tak berani tuk pandang dya, i noe something will flowing out of my eyes if i do so, hee ~ oh hell yeah ~ i failed to do so, hee ~ d very last moment sebelum dya keluar dari kereta, i cannot pretending to be cool anymoree, ditambah dengan pesanan hero aku mase uuh, bajet klon fahrin, said something yang buat aku semakin sebak dan bertambah sebak, hee ~ oh oke aku telah mengeluarkan air mate di depan hero dan heroin aku, this is so embarrassing, aku cube tuk menahan 'cover' sebaik mungkin, watak utama dalam cerita kali nyh si "dia" mengambil beberapa helai tisu dan mengelap air mate yang dah cube membasahkan pipi aku, thanks to you, air mate berjaya membasahkan pipi aku sepenuhnya, hee ~ oh k thanks awaqqQ, awaq berjaya membuat orang menangis buat pertama kalinya di depan strangers, kawan-kawan orang, and yes terutamanya depan awaqQ (:

Betapa ego nya lelaki, betapa kerasnya hati kaum lelaki, masih ade sesuatu yang akan membuatkan mereka meletakkan ego mereka di bawah tapak kaki mereka (means mereka telah menjatuhkan ego mereka), just what ive done to my ego, hee ~ JATUH NYA EGO SEORANG LELAKI (:





4 comments:

  1. uwyeahhhh keras manapun sorang laki tue,ego nye akan jatuh juga d'depan orang tersayang tak gitu abe benn? ehemmm (:

    ReplyDelete
  2. jatuhnya ego lelaki kerana seorang perempuan.itu sangat sweet burn!like like like.wish u both hepy together kayh? =)

    ReplyDelete
  3. hahaha xD , thanksss my b-f-f ^_^ jaga kekanda sepupu aku bebaeq aww ? a m a n a t - s e u m u r - h i d u p p p hehehe xD

    ReplyDelete