Wednesday, November 17, 2010

I wish today was last night ~! :)

Korang mungkin pikir aku overreact, overjoy over something yang mugkin biasa korang alami, especially to a friend of mine, yang akan buat perkara ni hampir setiap hari pada hari kegemilangannya bersama si "dia" (to those yang kenal dya tahu spe y aku mksdkan, sorry kawan ;P), oh hell yeah ~ hari ni aku tanak bercerita pasal dya, anyhow kalau cite sal dya pun it comes to no end, LOL xD , hmm k k dahhh ~ he he , back to the main topic, hmmmph korang pernah rase yang dunia ni korang punya ? berhalusinasi kerana terlampau asyik over sumthing atau korang terlalu angau smpai korang tadapat bezakan antara realiti dan fantasi ? semalam aku terase aku sedang baring di atas awan, sedang di kelilingi oleh bidadari, sekeliling aku diterangi oleh cahaya bintang dan bulan, ;P Ouhh indahnya hari semalammmm ~ he he ~ korang mesti makin tertanyakan 'apa jadah' yang telah berlaku kat aku smpai aku menjadi begitu abnormal, ;) , Semalam "dia" called akuu, kitorang berjaya memanaskan telinga masing masing hampir 3 jam ( kalau aku dah normal lah untuk mengira sekarang, he he ) , pada korang yang dah biasa buat perkara ni mungkin tak faham ape yang aku rase semalam dan sekarang, :) , yang membuat hari semalam tu bertambah indah + angau ialah semalam merupakan kali yang pertama kitorang bergayut selama tu, untuk membuat ia bertambah special kepada aku, dia yang call aku, di mana aku tidak mengeluarkan sebarang kos untuk membeli hari semalam tu, he he, some might said yang mungkin dia dapat 'call free' sebab tu dia boleh call aku selama tu, aku sebenarnya pun tak tahu dia guna kredit dia atau dia dapat call free, kalaupun dia dapat call free, aku masih akan berada di fantasi kerana dia telah menghabiskan masanya, air liurnya tuk bercakap selama tu and the most important thing is aku tahu, aku ada dalam ingatan dia, hee ~(: , dah cukup memualkan atau menjelikkan ke belum ? kalau belum teruskan lah membaca iye, he he ;) , hmmmm, isi perbualan kami semalam yang sebenarnya membuatkan malam semalam tu bertambah tambah indah, tak perlulah kot aku cerita kat korang ape yang kitorang bualkan, cukuplah sekadar aku bagitahu korang, ade sumthing yang aku perlu tahu yang dia dah bagitahu semalam, and ade sumthing yang aku tak dapat jelaskan dan aku dah dapat jelaskan semalam, ade sumthing yang aku tak dapat buat sebelum ni yang aku dah buat semalam, ade sumthing yang menjarakkan kitorang sebelum ni dah merapatkan kitorang semula, aku rase aku semakin dekat dengan dia, (tak tahulah kalau aku sorang rase camni kan, ill get her no matter how hard it takes, cehh ;P) aku tak kesah kalau jarak antara kitorang ni kekal macam ni selepas ni dan seterusnya, asalkan kitorang tak semakin jauh :( , insyallah ~ , oh well , ni kisah antara aku dan dia yang pertama, pada mulanya aku tak berhasratpun nak post pape pasal kitaorang, L o v e is a topic yang dibualkan hari hari, tapi tulah kan, what is life without these four alphabets, L o v e <3 , insyallah, kalau jodoh kitorang panjang, aku akan cerita lagi pasal aku dan "dia" selepas ni, 
Last but not least, S A R A , Baby ^_^

-Assalammualaikum-

Akhir sekali, " I wish today was last night" :)


No comments:

Post a Comment